Poslední recenze (1 469)
Underworld (2003)
Film ktorý vizuálom, kostýmami a štýlom akcie neskrývane kopíruje vtedy populárny Matrix a ktorý chce byť strašne cool vo všetkých možných smeroch. Ale za mňa nie je a mimo Kate Beckinsale v čiernom plášti (trademark série) nie je vo filme o čo stáť. Dej kombinujúci vlkolakov a upírov ma nebavil, postavy nie sú dobre vykreslené a všeobecne je to ten typ filmu, z ktorého by som bol nadšený keby mám 8 alebo 9 rokov. Spolu s Resident Evil (ktorý mi však prišiel o niečo lepší) ide u mňa o dve hororové série, u ktorých už po prvom dieli viem že ďalšie neuvidím a ktoré ma nechávajú dokonale chladnými. 35%
Abigail (2024)
Duo režisérov známe ako Radio Silence ma nesklamalo, ale ani neprekročilo svoj tieň a znova natočilo niečo veľmi podobné ako ich predošlá Krvavá nevesta. Prehnane krvavú, hororovú akčnú jazdu obohatenú o čierny humor a béčkový nadhľad, ktorá cieľovku pobaví a ostatných zrejme nechá chladnými. Okrem funkčného a zámerne prehnaného béčkového gore, potešia aj herci (v komediálnych pasážach výborný Kevin Durand, ultra zmrd Dan Stevens alebo aj malá Abigail), zvrat tvorcovia prezradili v traileri, ale i tak v pokročilejších minútach boli snahy aspoň o mierne prekvapenia. Za mňa jediná škoda, že s upírskymi motívmi a mytológiou sa pracovalo v bezpečných mantineloch žánru a tvorcovia neskúsili niečo vlastné a originálne. Celkovo, ale spokojnosť to čo som chcel, som aj dostal. 80%
Sleeping Dogs (2024)
Kriminálka, v ktorej detektív vyšetruje vraždu obohatená o motív, že detektív má Alzheimera a takmer nič si nepamätá. Zaujímavý nápad, klasicky fajn Russell Crowe a vo výsledku pomalý, slow burn film ktorý nestrhne, ale ani neurazí. PS: záverečný zvrat za mňa predvídateľný. 55%
Poslední deníček (1)
TOP 10 za jednotlivé roky mimo Horory
TOP 10 FILMY-ROK 2023
1.Oppenheimer (2023)-95%
2.Nezvestná (2023)-90%
3.Invalid (2023)-90%
4.Sisu (2023)-90%
5.Tetris (2023)-90%
6.John Wick 4 (2023)-85%
7.Vrahovia mesiaca kvetov (2023)-80%
8.To Catch a Killer (2023)-80%
9.The Holdovers (2023)-80%
10.Rebel (2023)-80%
TOP 10 FILMY-ROK 2022
1.Babylon (2022)-100%
2.Boiling point (2022)-95%
3.Top Gun 2: Maverick (2022)-90%
4.The Outfit (2022)-90%
5.Blondýnka (2022)-85%
6.The Unbearable Weight Of Massive Talent (2022)-80%
7.Project Wolf Hunting (2022)-80%
8.Na nože 2: Glass Onion (2022)-75%
9.Vyšehrad: Fylm (2022)-75%
10.Accident Man 2: Zabijakova dovolenka (2022)-75%
TOP 10 FILMY-ROK 2021
1.Rytieri spravodlivosti (2021)-100%
2.K zemi hleď (2021)-95%
3.Cesta za smířením (2021)-90%
4.Klan Gucci (2021)-90%
5.No Time to Die (2021)-90%
6.Zabijakov osobný strážca 2 (2021)-90%
7.Nikto (2021)-90%
8.Xtreme (2021)-90%
9.Otec (2021)-85%
10.Posledný súboj (2021)-80%
TOP 10 FILMY-ROK 2020
1.Chľast (2020)-100%
2.David Attenborough-Život na našej planéte (2020)-100%
3.Gentlemani (2019)-95%
4.Nádejná mladá žena (2020) -95%
5.Chicagský Tribunál (2020)-95%
6.Bad Boys 3 (2020)-90%
7.Hlasy (2020)-90%
8.Drsné mesto (2020)-90%
9.V sieti (2020)-90%
10.Neviditeľný (2020)-85%