Recenze (917)
Den co den (2018)
Zajímavý námět, ne nepodobny mému oblibenemu filmu Velký, zpracovaný jako milá romantická komedie pro náctileté, bez trapných vtipů a prosazování "woke" na sílu. Byt mi o 20 let méně, dám 4. hvezdu. 65 %
Láska na zálohu (2019) (TV film)
Asi nic nového pod sluncem, je to taková variace na lásku přes internet. Scénář je slušný, chemie funguje a já se skvěle bavil. 65 %
Bod obnovy (2023)
Tak tohle bylo hodně pozitivní překvapení. Počínaje výpravou a triky, přes námět až po herecké výkony je to skvělé a nejen na poměry českého filmu. Děj je napínavý, i když v některých globálních ohledech samozřejmě předvídatelný. Člověk se ale nenudí a rozhodně neví co se stane v další minutě. Určitě to je film, který si musím za čas pustit ještě jednou, protože mám pocit, že mi spousta jemných náznaků utekla. 80 %
Láska přes zeď (2024)
Jednoduchá romantická komedie s poněkud zvláštní hlavní mužskou postavou v podobě podivínského vynálezce hraček, což mi příliš nesedlo. Na druhou stranu jsem se docela bavil, takže na deštivé nedělní odpoledne, když není co dělat, ideální i když snadno zapomenutelné. 50 %
John Wick (2014)
Tak jako není to zlé, ale na druhou stranu nic co by vybočovalo z průměru žánru a popravdě příliš nechápu to vysoké hodnocení tady. Nenašel jsem nic, co by tenhle film měl navíc proti podobným akčním jednohubkám. Poměrně stereotypní likvidace nepřátel jak z nějaké akční hry a jediným "ozvláštněním" je hlavní záporák vyobrazený jako docela sympatický děda. Popravdě, při akčním finále jsem usnul a musel film dokoukávat druhý den. 50 %
Enola Holmesová 2 (2022)
Jasně, je to přehnané, zaměřené na náctileté, takže rozhodně nejsem cilovka, ale já se překvapivě naprosto skvěle bavil. Má to skvělou výpravu, vynikající herce, vtip, napětí a stáje se něco děje. Chemie mezi Enolou a Sherlockem prostě skvělé funguje. Ano, místy to jde do absurdna, ale to se dá čekat a neruší to tak moc aby mi to kazilo zážitek. Vlastně třeba útěk v režii feminiszickeho komanda byl hodně vtipný. Spíše netflixovský woke občas působí jak pěst na oko. Každopádně, na žánr, velmi pěkných 70 %
S tebou nikdy (2023)
Docela milá klasická romantická komedie, která se neuchyluje nastesti k fekalnimu humoru. Nepřekvapí, ale příjemné se na ni kouká. 6, %
Enola Holmesová (2020)
Překvapivě pohodová vtipná a ne až tak přehnaná oddechovka, nadprůměrných 60 %
Fallout (2024) (seriál)
Hry jsem nikdy nehrál, ale samozřejmě znám základní příběh těchto her. Tenhle seriál mi tak velmi pěkně rozšířil povědomí a jde na to opravdu dobře. Pominuli opravdu skvělé zpracování světa a bombastickou vizuální stránku, tak i příběh je dostatečně zajímavý na to, aby vás udržel, především v druhé půlce seriálu, v napětí a donutil si pustit další díl. Sledovat hned několik hlavních hrdinů a jejich paralelní odhalování dávno pohřbených tajeství hned z několika pohledů a dokonce i v různém čase, je skvělý způsob, jak toho dosáhnout. V závěru se tak trochu vše otočí o 180 stupňů, ale to se dalo vcelku čekat, stejně jako to, že si tvůrci nechají dvířka k další sérii, v tomto případě píš pěkně rozevřená vrata. Rozhodně příjemné překvapení, i když událostí roku bych to nenazýval. Bez nostalgie tedy slušných 75 %.
Sváteční rande (2020)
Jako, co říct? Dobrý nápad, ale scénář místy dost drhne. A vůbec prostě nevyužitý potenciál, protože ze základní premisy vlastně nevznikl snad jediný vtip, scénka, nedorozumění. Jako by nevědělí, jestli chtějí točit další Pelíšky a nebo Kamarád taky rád. Prostě, ač mám romantické komedie moc rád, dokonce i ty hloupé a snesu i trochu toho obhroublejšího humoru, dává-li v rámci děje smysl, tad tady to šlo uplně mimo mě, porotože úplně zapomněli, že by vánoční romantika měla být, krom trapných scének a klišé, taky trochu milá a romantická. 40 %