Recenze (1 013)
Pátá vlna (2016)
Tohle se hodně nepovedlo, vykrádání kde čeho. Hrdinové absolutně nezajímaví a cestou z kina jsem přemýšlel, co nudnějšího jsem letos viděl. 3/10
Hvězdná brána: Atlantida - Vynoření (2004) (TV film)
Pořád nostalgie a pořád dobrý, zábavný pokračování. Miluji ten seriál !!! 8/10
Rock of Ages (2012)
super music, já si to užil i přes slabší děj. Konečně jednou za čas film s rockem !!! 7/10