Poslední recenze (261)
Týpci a zbraně (2016)
U tohoto filmu to bylo, co dávají v televizi a tak kouknu třeba na tohle. No ze začátku jsem si myslel, že to bude o hulení a nějaká šmelina. No jenže to dostalo úplně jiný rozměr. Vyklubal se z toho docela slušný mazec a film mě bavil. Akorát Hill mi pasuje spíš na komedianta než do tohoto filmu, ale budiž. Jinak to mělo hlavu a patu, soundtrack celkem zajímavý výběr skladeb. Slušné 4*.
BANGER. (2022)
Může obsahovat spojlery. Začal jsem koukat na tento paskvil v očekávání něčeho progresivního z dnešní tématikou a dostal jsem jen slabej piss od týpka, co se bojí, že nebudou znát jeho ksicht. Bylo tam pár světlých okamžiků, ale jinak nuda, pak nápad, jak se dostat z hoven a pak zase do hoven. Tohoto bylo natočeno mraky, ale srovnávat to raději nebudu, bych tím ty snímky urazil. Slabá 1*.
Vyšehrad: Fylm (2022)
Neměl jsem od tohoto fylmu moc velká očekávání, ale nakonec jsem byl docela mile překvapen. Plno hlášek, celkem ten děj měl i hlavu a patu. Fotbalové scény raději nekomentovat. Pro pobavení určitě ano, taková oddechovka. S odřenýma ušima 4*.