Poslední recenze (86)
Shazam! Hněv bohů (2023)
Neskutečně promarněný potenciál. Začátek je opravdu katastrofa a nehorázně trapný. Konec to malinko vylepší, ale stejně je to dost mizerný a nebýt scény s jednorožci dal bych tomu jen jednu. Taste the rainbow mtf. Zase se ukazuje, že bez kvalitního scénáře to prostě nejde.
Avatar: The Way of Water (2022)
Pane bože proč. Ještě, že jsem nakonec šel na Johna Wicka a né na avatara. Tři hodiny naprosto o ničem . Ano je to moc krásná podívaná, ale to je tak asi všechno. Celou dobu čekám na to, že hlavní hrdina spojí všechny kmeny dohromady a rozdají si to s těmi hnusnymi pozemšťany v kule rvoucí bitce, ale kdepak, stáhne ocas mezi nohy a utíká se schovat, protože to přeci všechno vyřeší. Akorát, že vůbec. A nakonec když už se začne konečně něco dít, pořád se do toho musí srát ty jeho dečka. Proboha proč? To nemají kurva pár válečníků který by to vyřešili? Ne, nemají už to jen natahují, aby mohla být trojka. Fakt debilita, scénář psal asi šimpanz po lobotomii. Jsem zklamaný. Nakonec jsem víc jak půlku filmu posouval znuděně dopředu, protože se to fakt nedalo. Ale pokud to měl být dokument o fauně a flóře tak se to moc povedlo a asi jsem to vůbec nepochopil.
BANGER. (2022)
Tvl děda s párkinsnem natočil film na 3110. Všechny bych pochcal. Tohle fakt nedávam a po 15 minutách vypnuto, protože mě boleli oči i hlava. Nechápu jak na tohle mohl jít někdo do kina.