Recenze (152)
The Titan (2018)
Očekával jsem pořádnou sci-fi akčňárnu a dostal jsem příběh z LDN.
Anihilace (2018)
Komorní scifi ve stylu Arrival
Valerian a město tisíce planet (2017)
Megalomanské pojetí Pátého Elementu.
Thor: Ragnarok (2017)
Vyšperkovaný Honza málem králem s dost nudnými hláškami. Snaha některých filmových společností dostat z námětů maximum je dost zarážející.
Malé lásky (2017) (pořad)
Naprostá televizní obludnost. Porod je soukromá intimní věc a má to tak zůstat. Doufám že si rodiče peníze z natáčení řádně užili.
Sekuriťák (2017)
Sám doma pro chlapy od dětí.
Rychle a zběsile 8 (2017)
Tupá Holivůdská šleha, která už neumí nic jiného než ukazovat svaly a megalomanské scény.
Život (2017)
Taková polívka z Gravitace a Vetřelců.
Piráti z Karibiku: Salazarova pomsta (2017)
Nebýt dvoumetrový kyklopky tak jsem si tento film užil.
John Wick 2 (2017)
Kapitola 2 je velmi zdařilým pokračováním úspěšně jedničky.