Recenze (898)
Barevný sen (2020)
krásně fimfárovské postavy a děsivě orwelovský děj...pokud zde jistý student píše,že se nudilo celé kino studentů, tak je to k pláči...
Doma u Hitlerů (2009) (divadelní záznam)
Vrcholně jsem se bavila...
Ovečka Shaun (2007) (seriál)
Miluji já,miluje tatínek, miluje tříletý syn ... anglický humor je krutoprisnost ❤️
Kozí příběh se sýrem (2012)
Česká klasika - nic kvalitního nepochvalime... pětihvězdičkova pecka... stejně tak jednička..
Nexus (1994)
Kdyby na natočeno o deset let dřív, řeknu Wau...
Duna: Část druhá (2024)
Dekuji děkuji děkuji... že se tvůrci striktně drželi knihy... věděla jsem na co jdu a navíc taková kvalita... super filmový zážitek...ps: pro všechny kdo pláčou o trojku... skončilo to jako v knize,trojka už bude shit o tom,jak se řežou chlapy celého vesmíru...ne díky
Deštivý den v New Yorku (2019)
Woody Allen= old fashion= old New York=1000000000% atmosféra hustá jako bramborová kaše... jediné co mi sem nepasovalo byly mobily...
Adikts (2024) (seriál)
prosím administrátory této stránky o větší soustředění...tohle NENÍ komedie...jinak k tomuto počinu...škoda super nápadu...první díl nechutně reálny...druhý díl pecka co měla grády a dost mě natěšila dál...no a od trojky to šlo do korpu....herecké výkony výborné,ale scénář prostě psal debil....první dva díly hustej Trainspotting, potom dva díly plné nechutných č...ků a poslední dva díly snad nestojí ani za jeden flusanec... to fakt ne !!!!!
Království křivých zrcadel (1963)
Masky, scénář jsou na tu dobu a MÍSTO vzniku absolutně super... tohle mě bavilo stokrát víc než Čaroděj ze země Oz, kterýho jsem nestrávila a vypnula jako totální debilovinu... jediné mínus pohádky, která na dobu vzniku má opravdu MÁLO agitace,jsou dvojčata... opravdu škaredé holky
Asteroid City (2023)
MrHlad to vystihl absolutně