Recenze (1 031)
Rodinné štěstí (2016)
Taková normální rodinka, takové normální pokrytectví, taková normální rodinná soudržnost, takové normální vztahy... Tři a půl hvězdy.
Božské (2016)
Hodina a půl nebetyčné nudy, která se dala zkrátit do "pěti záběrů", pak čtvrt hodiny, na kterou se nechalo koukat. Zklamání.
Takoví normální vozíčkáři (2016)
Krušná vozíčkářská realita obalená příběhem z komiksu - není špatný nápad, ale něco mi v tom filmu chybělo...
Z Paříže do Paříže (2017)
Na srdce útočící drama dvou židovských chlapců utíkajících před deportací. Podle skutečnosti.
Zabijáci z maloměsta (2017)
Čekal jsem od Dánů trochu víc...
Zákon Helena (2016)
Takový smutný, depresivní...
Loft (2008)
Spád, napětí, nečekané vyústění. Good.
Dívka s perlou (2003)
Po shlédnutí Vermeerovi výstavy v Paříži milé doplnění obrazu/ů příběhem.
Planeta nezadaných (2016)
Dojímací komedie za 3,5 hvězdy. Polky jsou krásný ;o)
Piráti z Karibiku: Salazarova pomsta (2017)
Již otřelá klasika, ovšem ne úplný shit.