Poslední recenze (7)
Hellboy: Královna krve (2019)
Vážně jsem chtěla dát aspoň dvě hvězdy, ale i přes mou slabost pro Milu Jovovich to prostě nejde. Film se snaží být za každou cenu vtipný a brutální a krvavý a kdo ví co ještě a nakonec je z toho jen nekoukatelná, žaludek zvedající slátanina.
Venom (2018)
Tohle byla opravdu jízda! Po všech stránkách výborné.
Kovbojové a vetřelci (2011)
Čeho je moc, toho je příliš. Při snaze o efekt utrpěl příběh. Nicméně tři hvězdy si to podle mě zaslouží, a to hlavně za závěr a za herecké osazení.