Poslední recenze (119)
Láska přes zeď (2024)
Radši rozjebat zeď, než obejít blok! To dá mozek...ale jen u zamilovaných romantiků, což já nejsem
Smrtící déšť (2023)
Jako jo, celkem dobrý nápad a mohlo z toho být i dobré sci-fi. Jenže to by se toho musel ujmout někdo, kdo rozumí tématu a hlavně někdo, kdo umí vybrat na castingu charakterní herečku a ne votravnou krávu, kterou jsem měl chuť během filmu vykoupat v tý kyselině asi 6x. Strašně blbě zahraný a hrozně popotahovaný. Napětí nulový, příběh dost unilý, ale myšlenka a koncept se mi líbily, takže alespoň za to dávám 2/5 *
Kde zpívají raci (2022)
Vystřelím sem rovnou 5 a vůbec se za to nestydím! Nádherně zpracované a krásně, jak po kapitolách z knihy (kterou jsem, přiznám se nečetl) odříkané. Konec jsem malinko předvídal a tušil jsem i přesné místo kde divák nalezne Svatý Grál! Upřímně jako cynik taková díla miluji a toto jsem zhltl jedním dechem. 2 hodinky tak akorát