Recenze (177)
Jmenuji se Jerry (2009)
Doug Jones jako Jerry v pozdní pubertě.... nebylo to tak špatné.
Spalovač mrtvol (1968)
Karel Kopfrkingl opravdu miluje svoji práci a rodinu..... pan Hrušinský i Herz by si zasloužili Oskara
Tajemná místa (2015) (seriál)
:( úplná hrůza
O koních a lidech (2013)
jsem milovník koní....a přesto se mě film líbil. to je opravdu drsný Island, tak jsem ho poznala. Obdivuji lidi, co tam žijí (škoda jen, že jsem neseděla na těch skvělých koních, snad příště). samozřejmě severský černý humor asi moc lidí nechápe.
Splněný sen: The Monkees (2000) (TV film)
dvě hvězdičky jedině kvůli I'M A BELIEVER
Leviatan (2014)
vsadím se, že v Rusku ho moc nepromítají....
Já, Kajínek (2017) (seriál)
nevím proč by měl dostat takový člověk vůbec nějaký prostor... a co to je za blbost, že se z něho stal celospolečenský fenomén?
T2 Trainspotting (2017)
....nevím proč nad tím ohrnovat nos, ale dalo se očekávat, že po 20 letech je to spíš nostalgická jízda parním vláčkem
Městečko Twin Peaks - Návrat (2017) (série)
"Je to budoucnost, nebo je minulost?" nebo je to vše jen v hlavě a snech Coopra, Laury? vyplatilo se čekat 25 let i do finále nové řady. první díly sice celkem nezajímavé a zdlouhavé, pak se to temno stupňovalo a konec asi překvapil všechny ...pokud to vůbec byl konec. Lynch je asi nepřekonatelný a doufám, že bude další řada.
Trapný padesátky - Buchta pro Bohouše (2017) (epizoda)
hrůza - název opravdu odpovídá