Poslední recenze (24)
Slávik 2012 (2013) (pořad)
Vizitka toho, kam až snobská úbohosť dôležito sa tváriacich kváziumelcov môže zájsť. Presný obraz na slovo celebrity. Trapné, nasilu, také pre pubertiakov, tých ešte môžu oblbnú´t-vekovú kategóriu okolo 10 rokov, ktorých dlhodobo týmto nevkusom vychovávajú. A aj fórik s dvojníkom prezidenta, úbohosť. Dnes, keď sa za takéto veci nezatvára, tak to robí každý.ˇČi by to tak urobili za komunistov :-), pochybujem, že by na to niekto z týchto povrchných ľudí našiel odvahu. PS: Prečo neurobia slávika za počet predaných albumov? To by bol iný trapas zverejniť tie mizivé čísla.
Deuce Bigalow: Dobrej striptér (1999)
Dosť nechutný film. Ale tie klientky gigola fakt stáli aspoň za jednu hviezdičku. Vysoká Nórka, ktorá nevošla do záberu bola stopercentná, ale aj tá zaspávajúca či ďalšia s meniacimi sa náladami stáli za to. Inak výrazná bieda a dosť stereotypná nuda.
Nebezpečné líbánky (2010) (TV film)
Neuveriteľne zdĺhavý a nudný nekonečný film bez prekvapujúcej zápletky. Fakt som trpel do konca len preto, čo z toho nakoniec vyplynie. No a záver bol ešte nudnejší ako sa dalo čakať.