Poslední recenze (18)
Flash (2023)
Viděl jsem to doma a z toho CGI se mi chtělo zvracet, takže si nedokážu ani představit, že bych to viděl v kině. Michael Keaton tam byl dobrej starej Batman, CGI Nicolas Cage byl zase aspoň vtipnej, Ezra Miller byl prostě jen špatnej a příběh podprůměrnej.
Heavy Metal (1981)
Tenhle film byl pro mě spirituálním a umělecký zážitkem a nikdy nezapomenu na první setkání s tímhle filmovým dílem.
Velké kozy na Havaji (1987)
Je to ukrutně zábavnej film, ale je to prostě béčko s hroznýma hereckýma výkonama. Každopádně rozstřelit čtyř hlavňovým RPGčkem vrtulník a pak tou samou zbraní rozstřelit hada na 2m v místnosti 3x4m je fakt hrozná pr*el.