Recenze (247)
2001: Vesmírná odysea (1968)
Rozoznám výnimočnosť, keď ju vidím. Vizionárske veľdielo.
Lovelace: Pravdivá zpověď královny porna (2013)
Lovely face a kozy Amandy Seyfried.
Interstellar (2014)
Nolan je veľmi preceňovaný tvorca a Interstellar je (ako celok) veľmi hlúpy film.
Zmizelá (2014)
Ako veľmi dôverujetre svojmu partnerovi na stupnici od 0 po 10? Gratulujem všetkým, čosi zachovali rovnaké hodnotenie aj po prvej tretine filmu.
Nymfomanka, část II. (2013)
O triedu lepšie než jednotka. Ak si odmyslím všetky scény so Stellanom (filozofovania hodné násťročných, ďakujem, neprosím) a poslednú "kriminálnu" tretinu filmu (to ako vážne?), ide o 5-hviezdny zážitok. Hmm... Ostal nám tam dominátor Mistr K a polmetrové černošské pyje. S tou sexuálnou frustráciou to bude vážnejšie než som bola ochotná pripustiť...
Nymfomanka, část I. (2013)
Film som sledovala s kamoškou, zhodou okolností tiež nymfomankou. Pri slovách o tajnej ingrediencii dokonalého sexu len poznamenala: "Sex je skrátka šukačka, nič viac." Nie, nedám vám na ňu číslo.
Příběhy obyčejného šílenství (2005)
Nič z toho sa mi nedeje... Môj život je krutonormálny.
Spáči (1996)
Pekný americký film. Do srdiečka sa mi nezahryzol, na to bol príliš uhladený a chvíľami predvídateľný. Nu... Starnem a stáva sa zo mňa náročný divák (zanedbajme vplyv sexuálnej frustrácie). Zajtra si pustím nejaký európsky nezávislý experiment.
Pravá blondýnka (2001)
Reese je moja nová Disney Princess <3 <3 <3
300: Vzestup říše (2014)
Tie telá!! A nič viac.