Poslední recenze (38)
Sucker Punch (2011)
Holky k rozkoši , ale ´potom zahodit a nevšímat si . Všechno mi přišlo absolutně nelogické . Ale pak na konci to začalo všechno zapadat. Za písničku na začátku Sweet Dreams přidávám 1* . takže 4*
Voda pro slony (2011)
Tento film mi vyrazil dech . Čekal jsem že to bude dobré , ale toto ? to je luxus , uzasne zakryta predvidatelnost tohoto filmu . Vase nazory na konec , se od minuty menili , tak jak to bude ? Ano , dopadlo to dobre , ale podle me az moc . I kdyz bych tento film , moc do dobrodružných asi neřidil , nicméně uzasny film plny nehy , neviditelneho kouzla a zvirat. Obcas jsem se zasmal , obcas jsem mel chut zabit toho grazla a obcas jsem mel chut brecet . Tomuhle se rika 3 v jednom . Jak jinak než 5*
Sweeney Todd: Ďábelský holič z Fleet Street (2007)
Pardon , ale já musím dát 5* . Protože ty písničky jsou tak nádherné , že neodolám .