Poslední recenze (60)
Želvy Ninja: Mutantí chaos (2023)
Prekvapivo zábavná, akčná jazda s krásnym vizuálom, skvelými charaktermi a soundtrackom. Slovenský dabing na počudovanie znesiteľný - hlavne hlavný záporák. Potešili skvelé eastereggy na popkultúru. Attack on Titan!!!
Sebevražedný oddíl (2021)
Po dlhej dobe skvelé DC. Vtipný, šialený, nápaditý, akčný, hravý film, ktorý ale obsahuje aj silné, vážne alebo romantické momenty. Skvele prekreslené charaktery postáv a ich vzájomné interakcie (teda aspoň tie, ktoré vydržia nažive dostatočne dlho). Všetko funguje ako má. Jedinou malou nevýhodou je podľa mňa veľmi rýchly úvod kde sa toho udeje strašne veľa a ako divák to ani nestíhate všetko spracovať. Výborná akčná komédia, kde The Suicide Squad je naozaj Samovražedný oddiel.
Neporazitelný (2021) (seriál)
Neskutočná pecka! Skvelo realisticky napísané postavy, brutalita, prekvapenia, napätie či zaháčkovanie diváka udalosťou v prvej epizóde, na ktorú proste chcete zistiť odpoveď. To všetko funguje tak ako má. Ťažko niečo napísať, aby to nebol spoiler. Jediným malým mínusom mi mi prišlo prelínanie 2D animácie s 3D čo sa ale nedeje nejako často, takže sa na to dá zvyknúť. Každopádne seriál vrelo odporúčam!