Recenze (313)
Jmenuju se Earl - Nedoručené dopisy (2006) (epizoda)
Krásné ženy, úžasná imitace od Earla, dobrá zápletka!
Na západní frontě klid (2022)
Verbal a Cival to popsali trefně. Doplňuji, že knihu jsem četl s film se jí jen inspiroval.
Enola Holmesová 2 (2022)
Místy zajímavé, ke konci se plácáte po čele, na co to koukáte... První díl byl lepší.
Četnické humoresky - Svatba (2001) (epizoda)
Velice silný a emotivní díl! Problém mám s dějem, proto * dolů: když najdou ve sklepě u pátračky hadr od oleje na zbraně, proč to nehlídají tam? Předešlo by se vraždám! Proč Toníček běžel ze stodoly s dětmi jiným směrem, než do ní přiběhl, tedy proč běžel chvíli směrem ke střelci? Proč toho člověka/střelce nezastřelili, ale namísto toho nechali ubodat Arga (byla tam velice dlouhá prodleva, potom, co zločinci na otevřeném prostranství došly náboje). Proč tam bylo tak 20 četníků, ale pronásledovalo ho asi jen 6, z čehož reálně jen 2 a s nimi si střelec udělal kolečko přes půdu a vrátil se na původní místo? Tam měl již na něj někdo čekat... Tady vidím dějové díry... *proč se celá pátračka převlékla do služebního, namísto aby co nejdříve jeli za Andělkou?
Láska ve vile (2022)
Dokonalá reprodukce italské nátury, Umberto! Každopádně film mohl mít kolem 90 minut, pár scén bylo nadbytečných.
Stokrát si troufnu (2022)
Milé, povedené, krásně zobrazující emoce úzkostí. Skvělá práce hlavní herečky, hlavně její práce s mimikou.
Digitální detox (2022) (seriál)
Neztrácejte tím čas.
M*A*S*H - Drž se, Hawkeye (1973) (epizoda)
Zatím nejlepší díl!
Jednotky vesmírného nasazení - Nabourání do systému (2022) (epizoda)
Tohle byl jednoznačně nejlepší díl druhé série!
Včela na mušce (2022) (seriál)
Rozporuplný seriál...