Poslední recenze (47)
Devs (2020) (seriál)
Verbal to napsal trochu podrobněji, ovšem podepíšu každé slovo. Já to zjednoduším. Artová sračka s totálně nesympatickými herci. Příběh tak na nějakou povídku nataženej do 7 hodin ukrutné nudy. Chci zpátky svůj čas.
The Mill (2023)
Paráda. Taková rozvedenější epizoda Black Mirroru. Pořádně dusivá, tíživá atmosféra. A tomu ksichtu na konci bych skočil do úsměvu... Filozofický přesah je sice prvoplánovitý, ale nic mu to neubírá na závažnosti. Lepší 4*.
Resurrected (2023)
Svěží, inovativní námět, já se bavil. Forma záběrů z počítače mě úplně nebere, ale do tohohle filmu se to hodilo. Pokud nemáte zrovna v lásce církev a máte rádi "kecací" scifi, jděte do toho, na letní večer oddychovka jak má být.