Recenze (105)
Armáda mrtvých (2021)
Docela smíšené pocity. Akce, masky, gore i humor v pohodě ale ty dialogy(vážně sem si připadal jak ve studenském filmu ze 70 let) a někdy opravdu nelogické chování postav sráží tuhle akčňárnu o stupeň dolů. Film ve stylu:Koukni a zapomeň....
Jiu Jitsu (2020)
Kdyby to bylo v roce 1985 a hrála tam Cynthia Rothrock a Samo Hung, posadilo mě to na zadek....Ale tady je fakt špatně úplně všechno. Od herců až po zvuk...
Enola Holmesová (2020)
Jediné co ten film drží nad vodou jsou monology Millie Bobby Brown, je prostě skvělá. Ale zbytek...ufff. To dobrodružství jejího bratra Sherlocka v Young S.H.aka Pyramida hrůzy, to byla jiná káva a jiná doba...
In the Trap (2019)
Tak jestli se máte u tohodle filmu bát, tak max o uši, díky smyčcům na volume 500(a že jich je...) tak o rozum z toho neustálýho kňučení hlavního "hrdiny"
Jaga. Košmar ťomnogo lesa (2020)
Taková slovanská kopírka loňského The Wretched ale je vidět že ruský medvěd se učí rychle. I když vlastně kopírováním :) Bát se asi nebudete ale i tak se jedná o v pohodě jednohubku na upršené nedělní odpoledne...
Ted Bundy: Falling for a Killer - Boy Meets Girl (2020) (epizoda)
Vlastně j to celé úplně o něčem jiném. Udělané je to moc pěkně ale to téma je zacíleno zcela jinam....
Scarecrows (2017)
Kdyby žila Jolanda, řekla by: Tady vidím velký špatný... Už dlouho sem neviděl takový film co by neměl ani jeden nápad který by někde neukradl. A kdyby ho aspoň nějak využil ale tady je všechno špatně. Nulovej scérář, otřesní herci, gore za 3- a nejnudnější záporák od zvolení Miloše Zemana prezidentem...
Rambo: Poslední krev (2019)
John Rambo is new Michael Myers :)
Terminátor: Temný osud (2019)
Vítěství formy nad obsahem a zatím nejvíc genderově "vyvážený" film posledních dekády. A nevím jestli je to dobře... Bum-bum, ratata(rozuměj triky a akce) za 5 hvězd, scénář slabá 2...
To Kapitola 2 (2019)
Taková bída to určitě není ale na zadek si z toho nesednete. Už u prvního dílu sem věděl že originál nepřekoná... Co mi na tomhle díle vadilo nejvíc je vizáž "monster" všechny vypadají jako variace na Gluma...