Poslední recenze (1 112)
Havěť (2023)
Hodne overhyped (čo majú na svedomí naše 4buzny zo Sitges na čele s POMOm), ale ako prvotinu, smekám klobouk. Po prééédlhej... ééédlhej 30minutovke (kde som zaspával nad tými rádoby cool GhettoNegro pičovinami) a nič sa nedialo, aspoň to potom prešlo druhú koľaj. Film sa u mňa každopádne nechytá na královskú Arachnophobia!
Opičí muž (2024)
Prehypovaný plagiát, akurát s indickými proprietami, ktoré z duše neznášam.
Damaged (2024)
Damaged Movie...
Poslední deníček (1)
M&M
Me.