Poslední recenze (11)
Asteroid City (2023)
Tvrdit že když se umělec drží svého začne lidi nudit je přinejmenším hodně subjektivní ( nevím zda tu funguje cenzura takže nic psobního ;) Wes ušel od Rushmoore obrovský kus cesty a každý jeden jeho film je natolik originální a osobitý že by se od něj mohli jiní mistři učit. Asteroid city není typická vintage libůstka postavená na příběhu rebelských hrdinů jako ostatní filmy. Je to umělec a v tomhle je opravdu cítit hodně divadlo. Ale myslím si že každý fanoušek Wese bude zákonitě spokojený! A vtipné je to hodně… záleží na vkusu ;)
Transformers: Probuzení monster (2023)
Moje oblíbená série zničená… po tom co jsem se dozvěděl v prvních 10 minutách filmu o kosmických robotech jak to mají Černoši v Americe těžké jsem od toho už nic nečekal. Politicko-sociologicko-etnickou přednášku čekám teď už od všech
Barbie (2023)
Jedna hvězdička za Goslinga a druha za “až se naučí stavět zeď dokola a ne jen nahoru”. Jinak to byla opravdu hrozná hujda! Nevím kde kdo zahlédl ten vizuální epos a jaké hluboké myšlenky jsem přehlédl. Tohle mělo k satiře asi tak daleko jako Kozub. A z mého pohledu to zmiňovaný “problém” spíše podporuje a pomáhá vytvářet.