Poslední recenze (29)
Pach krve 5: Krvavý masakr (2012)
Doufám, že už žádné pokračování nebude. Je to stále se opakující odpad.
Trosečníci (2002)
Film byl sice propadák, ale Madonna v něm byla skvělá.
Hostel (2005)
Docela dobrý. Nenudilo mě to tolik, jak jsem očekával.