Poslední recenze (1 986)
Hrozba smrti (2024)
Po velkém hypeu mírné zklamání v podobě tuctového béčka. Popravdě se divím, že kvalitní tvůrčí duo Doug Liman a Jake Gyllenhaal vyprodukovalo něco tak průměrného a pramálo zajímavého. Faktem pouze je, že film je po všech stránkách nezávadný a neotravný. V ničem neexceluje, v ničem neselhává. Asi by se člověk měl přepnout do režimu bezmozkové zábavy, aby si dokázal nový Road House užít. Conor McGregor - byl to v podstatě herec už v kleci a zde jen pokračuje ve svém suveréním tempu. Možná tento typ rolí béčkových záporáků by mu i do budoucna seděl. Rozhodně mi nepřišel špatný, ale postavit film (pouze) na něm nelze. 5/10
Duna: Část druhá (2024)
Je fascinující, že když prohlásím, že Duna 2 byla výborná, ale jednička byla o chlup lepší, jsem v menšině a zním až nemístně kriticky. Možná je to mou neznalostí knižní předlohy, ale zkrátka epizoda ze života Fremenů mě bavila méně. Duna 2 představuje úžasný audiovizuální zážitek, je to velkofilm se vším všudy, ale rozhodně v něm nespatřuji onu proklamovanou genialitu. Samozřejmě film zdařile buduje protagonistu i antagonistu a za uhrančivé atmosféry směřuje vše k jejich nevyhnutelnému střetu, ale je to něco, co jsme nečekali nebo doposud neviděli? Je to něco, co svojí silou a katarzí překoná např. střet Batmana s Banem, či Jokerem? Je v tom osudovost silnější Matrixu? Nemyslím si. :) Je to jen další skvělý velkofilm... 8/10
1923 (2022) (seriál)
Velké těšení po naprosto geniálním majstrštyku 1883 vystřídalo prozření. Spin-off 1923 má s 1883 jen pramálo společného, naopak se jedná o až nepříjemně věrohodnou kopii Yellowstonu. Jiná doba, stejné problémy. Rozvláčněné tempo nevadí, ono vadí spíše to, že pokud znáte Yellowstone, dokážete až příliš dobře odhadnout, jakým směrem se bude 1923 ubírat. Záleží tedy na vás - nakolik vám bude příjemné sledovat to samé znovu... 7/10
Poslední deníček (3)
Zadařilo se...
Rozhovor ve Vortexu