Poslední recenze (91)
Trpaslík - Pondělí (2017) (epizoda)
Důvod, proč nikdy nebudeme mít dobré české seriály. Protože všude ve světě je to pilot, pilot, pilot, jen u nás "třeba to bude s přibývajícími díly lepší, třeba to bude s přibývajícími díly lepší, třeba to bude s přibývajícími díly lepší". Kognitivní disonance u člověka, který tohle odklepl i přesto, že ví, co to je onboarding v televizi, musí být nesnesitelná.
Trpaslík (2017) (seriál)
Kolečkovi je 32 let. Důležitý poznatek na úvod. Každopádně k věci. Znáte takový ty virální i nevirální reklamy a marketingový strategie cílený na mladší cílovku, kde nejrůznější postavy a persony rapujou, protože 40 - 50-letejm manažerům to už přijde zhruba od Chronicu strašně "kůl" pro dnešní děcka. Tak teď si představte, že tihle lidé sedí i v ČT. A kdo jiný samozřejmě může natočit seriál o dnešní obyčejné rodině se všedními problémy než osvědčené duo Kolečko/Prušinovský, kteří od doby co oficiálně píši a ghostwriterují každou druhou tuzemskou slátaninu, mají ve svojí českotelevizní dotační bublině největší přehled o těch "slušných Češích" tam dole. Je to takový "fenomén Epsteinovštění", což znamená, že ještě nejsme u úplného dna, ale už to začíná smrdět při pohledu na poměr kvalita výsledného produktu vs. nadšení Mathého a Ulrichové. Pardon, tady to vlastně byla asi Barbara Johnson. Nebo já nevím... Vždyť Kolečkovi je probůh 32 let...
Lída Baarová (2016)
Czechsplotation 1.0. Herr Rensch je nový Sandler, tzn. 80 míčů za televizní look, kde už fakt chybělo jen aby nacisty postihl akutní průjem po zkyslým sauerkrautu emocemi a dobou zmítanou Frau Pauhoff. Naprosto to v sobě krystalizuje všechnu předchozí empirii Bezdružic a toho našeho "evropského Hollywoodu", kde jakmile jde kamera k zemi, abyste obhlédli parádní vzorek pneu lidových aut, úplně cítíte, jak smrděly Zemanovi v kině nohy. Lepší lahůdky tenhle rok nebude. #hitlerjegentleman