Recenze (438)
Smrt talentovaného ševce (1982)
"Potřeboval bych vypustit rybník." "no to je prima nápad vypustit rybník. Rybáři tě zabijou." :) Plno skvělých detailů, čím víckrát to vidím, tím je to lepší.
Endeavour - Série 7 (2020) (série)
Špičkové tři epizody.
Americký ninja (1985)
Americkáááááááááá mindža! ááááá!!
Zmizelá (2014)
Bylo to pro mě jaksi těžkostravitelné. Taky nemám rád, když vyhrává lež.
Loupež století (2014)
Definitivně ihned můj oblíbený... with the true blue mood yeah!
Spider-Man: Homecoming (2017)
Na rozdíl od verbala, který byl tentokrát nadmíru shovívavý, musím zaujmout k této sračce zásadní stanovisko, stanovisko nesouhlasu s existencí díla. Tedy díla... no
Gormiti (2008) (seriál)
Tohle ne :)
Pozor, vizita! (1981)
Pane Prepsl, vy jste kadet!
Hlava Medúzy - Hlava Medúzy (2021) (epizoda)
Nepřirozené. Nevěrohodné. Nekoukatelné. Velitel musí být někdo, kdo má přirozenou autoritu, ne někdo bezradný, kdo místo mluvení huláká. Jsem zklamaný, že Jirka Dvořák hraje poskoka namísto šéfa. Vůbec jim to spolu nejde. Policajti neprojevují zájem o dění (chtějí být jinde). A já taky. Určitě nebudu hledat dobré pasáže mezi špatnými. Radši vynechám.
Líbat nevěstu zakázáno (2011)
Rob Schneider forever!! (deset srdíček)