Recenze (421)
BANGER. (2022)
Byl jsem na tom jako doprovod se školou a nějaké to poselství tam určitě je, ale středoškolákům bych to už jako protidrogovou prevenci nepouštěl. Adam Mišík a Marsell Bendig top výkon. A některé hlášky jistě zlidoví. Celkově rozporuplná spokojenost.
Pig (2021)
Doufal jsem, že to bude něco jako Mandy - Kult pomsty (2018), ale bohužel na bloody revenge nedošlo. Přesto si mě Nicolas získal a putuje do mých top 10 herců. Jednou za čas to je od něj zkrátka trefa do černého. Škoda jen, že na to potřebuje tolik tragicky nepovedených pokusů.
Predátor: Kořist (2022)
Že se nový Predátor povedl, tak s tím se dá jednoznačně souhlasit...ale tvrzení, že se jedná o nejlepšího Predátora po jedničce, tak s tím rozhodně souhlasit nemohu.
Kdo mi jde po krku (2021)
Angelina poroučí větru, ohni a bleskům a i po dvaceti ranách pěsti do obličeje vypadá stále jako sexy milfka. Totální úlet...
All I Need (2016)
Nevěřil jsem a musel se přesvědčit na vlastní oči...co mě to jen napadlo!?
Trauma (2017)
Velký úlet, který si zaslouží maximálně dvě hvězdy za soft porno a slušný gore.
Pes (2022)
Bohužel trailer nalákal, ale zároveň prozradil všechny nejvtipnější momenty. Ve finále trochu utahané, ukecané a konec předvídatelný. Přesto, na první režisérský a scenáristický počin Channinga Tatuma, docela slušné.
Hašan (ten trenér) (2020)
Upřímně ani nevím co mě vedlo se na to podívat...možná pocit, že když to uvidím, tak změním na jméno Hašek názor a zbavím se averze. Ta se ale bohužel ještě víc prohloubila. Nechci všechny házet do jednoho pytle, ale myslím si, že všechny Hašky spojují dvě vlastnosti a to je naprostá absence soudnosti a sebereflexe. Jako hráči jsou relativně úspěšní, jako podnikatelé/trenéři už tolik ne, a jako lidi? No nešel bych na pivo ani s jedním. Přece jen je ale ještě čas to napravit, rozhodně ale ne tím, že budu neustále brečet a chovat se jako Šašek, nedej bůh, vůbec uvažovat o spojení "Hašek na Hrad!". No a dokument jako takový? Průměrný a obsahově nezajímavý.
Tři svatby navíc (2013)
Pár fajn hlášek a scének. Místy trochu bláznivé a dost předvídatelné. Super soundtrack. Celkově lepší průměr.
Rupture (2016)
Další nevyužitý potenciál a trochu nevýrazný/otevřený konec. Vzhledem k výsledné kvalitě se ale asi dalšího dílu už nedočkáme. 4/10