Poslední recenze (26)
Ferrari (2023)
Keď sa chystáte do kina na film Ferrari, čakáte, že to bude film o autách. Tak a to je dôvod, prečo odo mňa tento snímok dostal slabé 2*... Počas 2 hodín ukázali dokopy 2 či 3 modely Ferrari, aj to z jedného roku. Nechápem, čo bolo cieľom, ale za mňa to bolo úplne bez námetu, ani o živote Enza (film zachytáva obdobie pár týždňov, max. mesiacov), ani o autách (tie tvorili tak 1%), ani o nejakej konkrétnej udalosti, proste nuda...čakal som fakt oveľa oveľa viac. Béčkové Lamborghini sa mi páčilo viac a s "Rivali" sa to ani náhodou nedá porovnávať.. neodporúčam..
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Strašná rozprávka..neviem pre koho takú "ptákovinu" natočili, ale nieje to vhodné ani pre dospelých, ani pre deti.. Biela bojovníčka, černošský generál, indiánsky krotiteľ hippogrifov, číňanka s mečmi a robot, ktorý zradil...no proste jeden turboblud.. 2* max..
Tenet (2020)
Medziplanetárny James Bond ! Slabo rozvinutý príbeh kde postavy sa zrazu vždy ocitnú uprostred nejakej akcie, aj keď nikto nevie ako a prečo k tomu došlo. No a do toho invertovaný a neinvertovaný, proste prekombinovaný chaos, navyše ultimátne nudný. Pitchovina s obrovským rozpočtom, ktorá keby nebola od Nolana, dostala by hodnotenie "odpad"..