Recenze (455)
Portals (2019)
No, mne osobne sa toto "čudo" páčilo.. Vedci a ich experimenty, ach ano.. Nebyť nich, množstvo krát by sa možno mohlo žiť kľudnejšie, ale zasa, nebyť nich, množstvo krát by sa možno mohlo žiť aj horšie a bez pokroku, ktorý je proste pre život potrebný a posúva tak hranice možností.. Niekedy sa zadarí, inokedy nie a verím, že tých zlyhaní už bolo velké množstvo, mnoho krát, ale bez toho by sme sa proste ako ľudstvo neposúvali nikam ďalej - dopredu.. K filmu, áno, bol v tom dosť zmätok, skákalo sa dosť medzi scénami a ostalo kopec nevysvetleného. Resp., skoro nič sa nevysvetlilo, okrem čiastočne prvotného experimentu. Napriek tomu, malo to pre mňa atmosféru, malo to dej a prvky viacerych žánrov, a nechalo si to dvierka otvorené na možné pokračovanie. A úprimne, myslím si, že aj tak, keby sa niečo pod.stalo napr.reálne, asi nik nevie, čo by bolo, keby bolo.. Aj o tom sú experimenty. Človek skoro nikdy nevie, ako sa čo môže vyvinúť..? Dá sa akurát teoreticky predpokladať, no záver môže byť úplne o inom.
Půjčovna masa: Nové pouzdro (2020)
Hodnotím čisto film, nakoľko seriál zatiaľ nepoznám - nevidel som, takže ani k existujúcemu príbehu a postavám nemôžem nič povedať. Vo filme bol pre mňa príbeh síce úplne jednoduchý, ale akčné scény a režba boli výborné..
Párty Hárd (2019)
WTF ??? Mám pocit, že presne týmto smerom sa pomaly uberá inteligencia celej tejto našej spoločnosti. A ono to potom aj tak vyzerá..
Neviditelný (2020)
Filmu dávam slabšie 4*, keďže tu nie je možnosť nejakej 1/2*. Bavilo ma to a pre mňa bola dobrá atmosféra asi do 2/3. Potom sa akoby začalo vytrácať napätie a gradácia deja začala slabnúť. Mimochodom, názov by som asi zmenil z "neviditelného", na "maskovaného" muža. Keďže nešlo prakticky o skutočné zneviditelnenie priamo tela, ale o maskovanie, či kamufláž odevu, akú mal tech.schopnosť Predátor (aj keď to bolo úplne o inom). Takže nebudem porovnávať so staršími filmami, kde išlo o skutočné zneviditelnenie tiel postáv. Film mal pre mňa množstvo chýb, ktoré nemuseli byť a dalo by sa tomu vyhnúť, nebolo to, podľa mňa, velmi domyslené a to ho z môjho pohľadu dosť degraduje.. Už v 1/3 mohol byť maskovaný odhalený, ale to škoda reči. Beriem, že dej mal byť postupne gradovaný a odhalený. A zmýšľanie hl.postavy, ach jaj. Ale rovnako tak chápem, osoba, ktorá je dlhodobo najmä psychicky týraná, okolie o tom nevie, ťažko sa jej vysvetlujú či priznávajú veci, nakoľko je týmto veciam množstvo krát až ťažko uveriť a aby nestratila svoj zdravý rozum, či úsudok, je proste vydesená a bojí sa každej maličkosti.. Je ťažké vžiť sa do situácie a myslenia takejto osoby / obete násilia, už nech je v akejkoľvek forme a taktiež, do mysle, naopak, agresora. Ale nebudem tu pitvať psychológiu postáv. Len dúfam, že to nebude mať nejaký sequel, či naopak, prequel.. Myslím, že toto celkom stačilo.
Pěsti ze železa (2012)
Pre mňa totálna a prestrelená blbosť.. Nezaujímavý a nezáživný dej, o nejakom "martial arts", sa už vôbec nedá hovoriť, soundtrack mi k tomu tiež nesedel. Aj keby som to mal snáď brať, ako nejaký pokus o "super crazy trip" do starej Čínskej "kultúry ala kung-fu", no nedá sa..
Vesmírné komando (1991)
Skutočne len z nostalgie dávam 3*. Ako dieťaťu sa mi to proste páčilo. Všetky možné tieto B - D-čkové a pod.filmy, či už sci-fi, alebo iného žánru, čo som ako dieťa hltal, hoci to boli kľudne aj braky, majú u mňa zvláštne miesto..
Tajemné křížovky: Hra se smrtí (2019) (TV film)
Divím sa, že niekto dá na niečo takéto vôbec nejaký rozpočet.. Ale zasa ano, točia sa aj ešte 100x horšie braky. Každopádne, za mňa - oničom..
Ježek Sonic (2020)
Nenáročný film najmä pre detské publikum, ktorý neurazí, zabaví, je svižný, občas vtipný, aj CGI sú vyvážené a pod. Nečakal som od toho vôbec nič a dostal som čisto relax, a oddychovku. Za mňa, bavil som sa..
Minuta po minutě (2019)
Willis na tom bude asi dosť mizerne, keď sa necháva nahovoriť na takéto filmy. A to ich má, podľa mňa, za posledné roky celkom dosť, nie zrovna moc vydarených. Neviem, čo tým kto chcel sledovať, ale pre mňa to bola strašná zlátanina. O "slepých" strelách radšej ani nehovorím a čo do "kvality" scenára, asi radšej tiež pomlčať..
Dvě nevěsty a jedna svatba (2018)
Českí tvorcovia takmer každoročne vytvoria relatívne slušné množstvo filmov, ktoré ale poväčšine nemajú vôbec nič do seba. Jedným z takých príkladov je, podľa mňa, aj tento snímok, ktorý bol pre mňa doslova oničom. Ako komédia možno malinko pobavil, ale inak, zbytočnosť..