Recenze (219)
Autosalon (2005) (pořad)
Top Gear,je lepší!Vlastně nejlepší!
Ten Největší (2007)
Slabé a většinu času i trapné.
Okresní přebor - Poslední zápas Pepika Hnátka (2012)
Skvělý film,hodně jsem se u něho nasmál.Jedna z mála českých komedií co v této době má úspěch.
Sabaton - World War Live: Battle Of The Baltic Sea (2011) (koncert)
Nechápu ty co tomuto dali odpad.Nejspíš nějací hoperští sráči.
Far Cry (2008)
Je to blbost která nemá obdoby,kdyby se to drželo herní předlohy dalo by se to snést a dal bych 3*
Gympl (2007)
Blbost.
Terminator Salvation (2009)
Doufal jsem že ta válka bude vypadat jako ty vize z budoucnosti,to se mi ovsem nevyplnilo proto 3*.
Divočáci (2007)
Já z toho filmu neůžu!:D
Prci, prci, prcičky 2 (2001)
Já mám tuto sérii prostě rád a těm původním dávám vždycky 4-5 hvězd.
Iluzionista (2006)
Skvělý film.Dobře udělaný a pro člověka jenž jej vidím poprvé celkem překvapivý.