Recenze (151)
Hovory s TGM (2018)
Zamilovaný zlobivý Masaryk...moudré, lidské, neakční, přesto živé. Výborný Huba, dobrý Budař, vyšperkovaný scénář. Žádné busty, přesto je má člověk nějak radši. Nevěřila bych, že dnes může něco takového vzniknout, díky za to!
Býti básníkem, býti hercem ... (1996) (TV film)
Krásné pohlazení po duši a mistrovská recitace.
Smrt přichází v dešti (1965)
Skvělí slovenští herci v dobré detektivce.
Putování Jana Amose (1983)
Když má člověk chuť a náladu vnímat myšlenky, atmosféru , dějinné souvislosti a staletí, které Komenský svým myšlením přeskákal, pak to vůbec není špatné. Nebylo jistě snadné pro Ladislava Chudíka a pro maskéry obsáhnout půl století jednoho života, ale povedlo se. Dalo by se polemizovat s délkou a ještě delším umíráním, ale zas to vystihuje vůli žít, když je "co říct" a posedlost.
Nemocnice na kraji města po dvaceti letech (2003) (seriál)
Moc se to nepovedlo, mělo zůstat u těch 20 vyšperkovaných tehdejších, tohle je nedobrá kaše. A ty postsynchrony, děs.
V hodine dvanástej (1958)
Výborné drama o lidské nelidskosti. Ten Chudíkův jindy laskavý úsměv je v tomto kontextu přímo ďábelský. Dnes se těmto postupům říká manažerské...jen nejde o život, pouze přeneseně...postupy a charaktery se nemění.
Demeterovci (1976) (TV film)
Antická tragédie...Mistr Chudík
Doktor Martin: Záhada v Beskydech (2018)
1 za občasný humor, jinak dost slátanina.
Dnes platí regulačný stupeň č.6 (1978) (TV film)
Napínavé, zajímavé, skvělý Chudík obklopený dvěma krásnými babami s dobrými dialogy (E.Vášáryová, Z. Studénková)
Nedokončená partia (1981) (TV film)
Takové katerzně poučné, jak se tenkrát slušelo, nicméně podařené, ze střípků a tísně a nervozity poskládané.