Poslední recenze (24)
Super-Blb (2022)
Pár scén bylo půjčených ze suprhrdiny, ale musím ocenit, že humoru bylo sice víc poskrovnu, ale za to byl sofistikovanější, děj propracovanější, zápletka zajímavá a přitom skvělá parodie na DC a Marvel.
Potvora (2017)
Myslím že takovou ženskou má ve svém životě každý a film velmi přesvědčivě ukazuje proč se takovým ženám vyhnout. Zpracování Potvory je navíc tak děsivě realistické, že nejen že s tím autor nejspíš má buď osobní nebo alespoň blízkou zkušenost, ale že by se film měl vysílat v rámci prevence zkažených životů hodných blbečků. Občas mi připadalo, že se dívám na umělecké zpracování svého posledního vztahu až mi z toho bylo místy špatně.
Démon zatracení (2019)
Film mi připadal jako vykradená Jaga. Košmar ťomnogo lesa. Ten teda vznikl prý o pár měsíců dříve. Stejný motiv, ale nudnější, i když kratší stopáž. Kdybych předtím neviděl tu jagu, asi bych dal tři *, ale takhle jen dvě, protože sorry, ale Rusové to opravdu natočili o něco lépe.