Recenze (289)
Plan B (2021)
Něco mezi Booksmart (humor) a Unpregnant (téma), akorát to je o něco horší než oba tyto filmy.
Rodina na baterky (2021)
Ta snapchatová stylizace mi přišla hrozně otravná.
22 vs. Earth (2021)
Spíš vystřižená scéna, než samonosný krátký film.
Falcon a Winter Soldier (2021) (seriál)
Oproti originální a vtipné WandaVision je tohle taková průměrná marvelovka dělaná podle standardního MCU mustru. Neurazí, ale ze židle vás nezvedne.
For All Mankind - Season 2 (2021) (série)
Většina série byla bohužel spíš taková nezajímavá telenovela a kosmonautika byla dost na vedlejší koleji. Ale pár slušných dílů by se našlo a obzvlášť finále je fakt super. Doufám, že v příští sérii přidaj víc vesmíru a uberou na rodinným dramatu.
Godzilla vs. Kong (2021)
Asi nejlepší z těch nových filmů o Godzille, ale pořád pouze mírný nadprůměr celkově. Dobré efekty i povedená akce, ale ty věci okolo jako třeba příběh nebo postavy jsou jaksi na vedlejší koleji. 7/10
Servant - Season 2 (2021) (série)
O dost slabší než první série. Přišlo mi, že to tak nějak pořád přešlapuje na místě a děj se nikam neposouvá.
Falcon a Winter Soldier - Nový řád světa (2021) (epizoda)
Standardní rozjezd. Jsem zvědavý, co bude dál.
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
O dost lepší než Whedonův maglajz, ale pořád spíše průměrný superbiják.
Spřízněné duše (2021) (seriál)
Epizoda Black Mirror roztažená do seriálové podoby o seznamce, která vám na základě DNA dokáže najít spřízněnou duši, do které se zaručeně zamilujete na první pohled. Seriál skrz několik postav poutavě zkoumá dopady takovéto služby na společnost a existující vztahy různých lidí. A na to všechno dohlíží skvěle zahraná ředitelka seznamky, která jde doslova přes mrtvoly.