Recenze (88)
Top Gear USA (2010) (pořad)
Smysl tohoto pořadu nechápu. :-( Redaktoři jsou uplně naprd a jenom kopírují své britské originály, žádná inovace. Licencování u takovýchto pořadů prostě nefunguje. Top Gear není o autech, ale o Jeremy Clarkson, Richard Hammond, James May. Je to jako, kdyby chtěli licencovat vystoupení Madony a místo ní by tam zpívala zpěvačka z laciného baru.
Lidice (2011)
Bohužel velké zklamání. Kostýmy prostředí kamera jsou dobré. Ale celkově mi nepřiblížil nikoho z hlavních hrdinů a tak jsem se koukal jak vraždí nějaké lidi, ale bylo mi to jedno. :-( Škoda promarněné šance. Film hodnotím jako průměr.
Nestvůra z hlubin (2004)
Hrůza tak strašné efekty jsem v životě neviděl. Ani jako film na pozadí se to nehodí.
Terminator Salvation (2009)
Film sám o sobě není špatný, kdyby se nejmenoval Terminator . Tohle do série rozhodně nepatří a jako pokračování Terminátora ho nepovažuji.
Moje letní prázdniny (2012)
Docela jízda. Zajímavé prostředí mexické věznice, skvělý Mel, dobrá akce. A scéna z deštníkem je geniální.
Cirque du Soleil : Alegria (2001) (divadelní záznam)
Viděl jsem představení naživo a musím říct, že to opravdu stojí za to. Krásná hudba a zpěv, neskutečné výkony.
Místo činu (1970) (seriál)
Šimi je prostě borec, chlastá kurví se tvrdej polda co kašle na pravidla.
Perfect Days - I ženy mají své dny (2011)
Takový český Sex ve městě. Chlap si většinu filmu říká WTF a ženy se mohou utlouct smíchy.
Colombiana (2011)
Když se oprostíte od hloupého scénáře a vypnete mozek, necháte nelogičnosti jen tak, tak je to docela příjemná podívaná. Prostě akční oddechovka.
Posel budoucnosti (1997)
Není to špatný film, mohl by být kratší, ale takovéhle hodnocení si nezaslouží.