Poslední recenze (1 863)
Fargo - Season 5 (2023) (série)
Po nejslabší 4. sérii jsem se trochu bál, ale tohle je pravé kulervoucí Fargo. Perfektní casting, silný příběh, drsné scény, žádné ústupky před náročnými tématy. Jedna zajímavost - jeden z tvůrců je Thomas Bezucha a jedna z důležitých postav skončí bez ucha. Náhoda? Nemyslím si! :-D
Brooklyn 99 (2013) (seriál)
Hlavní hrdina je odpuzující. Průměr dvě (slabá, někdy spíš trapná) pousmání za 20 minut je sitcom tragicky málo. A to mi to doporučila ChatGPT. Už AI nevěřím :-D
Medvěd - Série 1 (2022) (série)
Jako sorry, ale já to nevydržel. Když po hodině a půl (3 díly) jsem si z toho odnesl dva poznatky: kamera je divná a všichni tam řvou na všechny, tak asi něco není zrovna voňavé. Může pak následovat třeba Oscarový monolog George Clooneyho, ale svého času si vážím víc než abych se k němu brodil hodinami sraček.
Poslední deníček (1)
Milý deníčku...
Milý deníčku... seru na tebe.