Recenze (1 020)
Pokémon - Black and White (2010) (série)
Už to není ta klasika jako za časů Ashe, Brocka a Misty. Na druhou stranu jak jsem četl komentář k původním pokémonům, že to jsou jen létající šmouhy tak se podívejte na Best Whishes a ještě v HD k sežrání :) . 60/100
Planeta Dinosaurů (2011) (seriál)
Konečně je tu dokument, který zdá se překoná Putování s Dinosaury. Trochu zklamání nakonec. Bohužel to alespon podle mě nepřekonalo putování s dinosaury . 92/100 .
Top Gear (1978) (pořad)
Nejlepší motoristický pořad všech dob ! A navíc zraje jako víno. Když jsem se díval na 1.sérii tak to byl jen nadprůměrný automobilový magazín. Hodně se to zlepšilo po příchodu Jamese Maye a posledních pár sérií je fakt AWESOME :D . A doufám, že ještě dlouho bude . 98/100
Cesta do pravěku (1955)
Ná svou dobu neuvěřitělně propracovaný film s minimem chyb prostě skvost mezi filmy o prehistorii naši země . Dle mého názoru je dokonce přínosnější pro publikum než Jurský Park ve kterém je mnoho nedoložených faktů a nesmyslů . 80%
Pátá rychlost (2002) (seriál)
slabá náhraška Top Gearu . Po prvním zhlednutí jsem dal 3 * po dvou zhlédnutích 2* a po třetím zhlédnutí 1*. Od té doby jsem další díl neviděl takže zatím 1* . Proč? Neuvéřitelně nudné až uspávající a vtipy se mi vtipné nezdají na rozdíl od Top Gearu . 10/100
WWE Money in the Bank (2011) (pořad)
Nejlepší PPV show kterou jsem za ty 4 roky viděl . A myslím že velkou váhu na tom má ME . Cenu kterého nesnáším (velkou váhu na tom mohli mít writeři) asi už od dob kdy se stal supermanem krásně přívitali diváci pískotem a bučením které my připomnělo show One Night Stand z roku 2006 kdy proti sobě o ten samý titul bojovali RVD a John Cena :D . Nádherné před zápasové promo za události posledních týdnů velice emotivní nástup CM Punka . Samotný zápas byl neuvěřitelně napinavý a nebýt zápasů na wrestlemanii Undertakera proti HBK a možná i Triplu H tak by to byl nejlepší zápas za celou dobu kdy WWE sleduju . Při konci zápasu se mi skoro až tajil dech a doufal jsem že CM Punk skutečně vyhraje na konec ano a následný odchod mezi diváky byl také něco neuvěřitelného . Zbytek PPV byl také protkán zajimavými zápasy (kromně divas jejich zápasy poslední dobu radši vůbec nesleduju) . Prostě PPV skoro jako za Attitude Éry :) . 100%
Drtivá porážka (2009) (pořad)
Je pravdou, že většina amerických soutěží je v britské podobě dost nudná a ne tolik zábavná, ale u tohohle pořadu je to přesně naopak. Richard Hammond známý hlavně díky TopGearu je přímo excelentní. Pro mě daleko lepší než americká veze pořadu . 90/100
Putování s pravěkými zvířaty (2001) (seriál)
Skoro stejně dobré pokračování jako Putovaní s Dinosaury. Fascinující dokument, který nás dostává časem do minulosti, kde se setkáváme se zvířaty mnoha vzhledů a velikostí . 85/100
Auta (2006)
Už od prvního vidění jeden z mých nejoblíbenějších animáků a podle mě jeden z nejlepších filmů od Pixaru 95/100
Putování s dinosaury (1999) (seriál)
Legendární dokument, díky němuž mě dinosauři provázeli celým dětstvím. No k sérii. Je výborná, v současnosti sice už začíná, co do efektů i faktů mírně pokulhávat ale ve své době naprosto impozantní počin. BBC se opět předvedla v celé kráse. (Edit 17.12 17)