Recenze (908)
Malone (1987)
Klasika VHS s Burtem Reynoldsem, který jako nájemný zabiják odchází na odpočinek. Cestou do neznáma se mu porouchá auto a náhle se ocitne v zapadákově, kde vládne Cliff Robertson s jeho organizací patriotů, kteří jsou zfanatizovaní jako nějaká sekta, která dělá místním lidem zle. Když se dostanou do křížku s ním, netuší čeho všeho jsou oni ale i on schopní. Parádní 80-ková akce, která je chladná a zábavná.
Remo Williams: Dobrodružství začínají (1985)
Dobrodružství plné srandy, akce a boží hudební motiv. VHS srdeční záležitost :-)
K-9: Soukromý detektiv (2002)
Řekl bych, že asi podobné jako druhý díl. Normálka, která pobaví a toť vše :-)
K-9 II. Můj přítel se studeným čumákem (1999)
Pokles dolů, ale stále pořád uspokojivé, co se zábavy týče.
K-9, můj přítel se studeným čumákem (1989)
Super hláškující Jim Belushi coby polda s novým čtyřnohým parťákem jdou do akce v zábavné kriminální komedii. Klasika klasik. Zátah v pajzlu nebo osvěžující umytí v myčce pobavilo hodně :-)
Bohové se zbláznili i v Číně (1994)
Bohužel, zase ostuda :-(
Bohové se zase zbláznili (1993)
Zklamání ještě větší než u předchozího dílu, škoda :-(
Bohové jsou pořád šílení (1991)
První dva díly a zbytek už nebrat!
Bohové musejí být šílení 2 (1989)
Jednička byla super, ale dvojku tu jsem viděl vícekrát, protože se mi zdá, že je dokonce i zábavnější. Paráda!
Bohové musí být šílení (1980)
Dobrodružný, vtipný a ke konci dojemný :-)