Recenze (96)
Korporace (2003)
Zdarily dokument pojednavajici o pravnickych osobach, nabizejici radu zajimavych postrehu, osobnosti a otazek, na ktere byste se asi chteli zeptat i vy sami. Rozhodne doporucuji.
Děti noci (2008)
dalsi z dlouhe rady zbytecnych ceskych filmu bez deje, jedine co stoji za povsimnuti je vykon Madla
Andělé a démoni (2009)
dokonala ukazka trapnosti, nudy a vyhozenych milionu za radoby blockbuster
Poslední dny Sophie Schollové (2005)
Klasicky souboj positivismu a naturalismu odehravajici se v obdobi 2. svetove valky a snazici se idealizovat nemecke povalecne svedomi.
Star Trek (2009)
Proc se tak pekny film s Beastie Boys a Corvettou zmenil po prvnich 5 minutach na pritrouble scifi, ktere nechtene paroduje sebe sama?
Rváči (2009)
Totalne kretensky film bez hlavy a paty, americani nemaji nejmensi poneti o hooligans.
Zastav a nepřežiješ 2 - Vysoké napětí (2009)
akce, kozicky a hlasky? s brutalni kamerou? chcete od akcnaku vic? ja NE
Brainiac: Šílená věda (2003) (seriál)
Peter Logan je peknej parchant :) Kazdopadne zajimavy mix Jackassu a Mythbusters po anglicku.
Atomová katedrála (1984)
proste pecicka
Můj velký tlustý nezávislý film (2005)
ohodnotim film samotny citaci z filmu - "analni vytok"