Poslední recenze (4)
Bojovník (2019) (seriál)
Peaky Blinders s číňanama.
Armáda mrtvých (2021)
Podle traileru jsem čekal našlapanou pecku podobnou World War Z. Místo toho jsem dostal něco, kde scény s potenciálem byly zastoupeny rychlými sestřihy ve stylu Guye Ritchieho, které ale Snyderovi absolutně nefungovaly. Postavy nedostaly moc prostoru, což je ale dobře, protože jsem se za jejich trapné výlevy styděl a propadal se do křesla. Celé to bylo jaksi rozkouskované a zbytečné.
Nejdrsnější věznice světa (2016) (seriál)
Od tak zajímavé námětu jsem čekal o hodně víc. Paul Connolly se chová jako nějaký spasitel a hrdina, který vykonává něco pro ostatní nepředstavitelného. Přitom mu za prdelí pořád běhá kamera a on si jen vykládá s vězni. Celé to navíc působí dost komerčně. První dva díly mi stačily a ke sledování dalších mě nepřesvědčily.