Recenze (426)
Pod kupolí (2013) (seriál)
Já jsem svoje hodnocení musel změnit. Pět hvězdiček patřilo prvnímu dílu a celkově tomu, že se někdo ujal úžasné Kingovy knihy. Doufal jsem v něco...něco na úrovni, něco se smyslem. Po druhé řadě, kterou jsem zkouknul jenom kvůli tomu, že nemám rád ve watchlistu nedokoukaný seriál, je tenhlecten seriál naprostým zklamáním.
Máma (2013) (seriál)
Na seriál jsem se kouknul jen kvůli Anně Faris, ale jak jsem koukal (a nechápal), tady jí to nesedí. A proč? Protože je to komediální herečka a tohle, tohle komedie není. Tohle je blbost s diváckým smíchem za každým slovem.
We Are Men (2013) (seriál)
Vůbec se nedivím, že to zrušili. Chybělo tomu spoustu věcí.
Bling Ring: Jako VIPky (2013)
Samozřejmě jsem si to pustil jen kvůli Emmě, ale čekal jsem od toho něco víc. Bylo to...divný, ne moc zajímavý, průměrný.
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
1. řada byla pro mě ze začátku něco mooooc zláštního, vrzšujícího a dobrýho. Postupem času jsem se v tom ale ztrácel, nechápal a začal se nudit. Kdyby udělali o pár dílů méně, vůbec by to neuškodilo. Každopádně mě to vždycky táhlo k tomu si pustit další a další díl, což považuju za velký plus u seriálů. 2. řada byla něco vynikajícího, šokujícího, se skvělým příběhem! Strašně se mi líbí, že většina herců z 1. řady se objeví i v téhle, i když je to o něčem naprosto jiném.
Bitvy o zavazadla (2012) (seriál)
Podobného rázu jako hledači pokladů na aukcích a války skladů. Anyway, tohle mi příjde o něco lepší, že se soutěží o jednotlivá zavazadla, která mohou skrývat oblečení nebo poklady
30 Seconds To Mars: Up in the Air (2013) (hudební videoklip)
Úžasný!
Mládeži nepřístupno (2013)
Dal bych hěvzdičku za Emmu Stone, ale...to nejde. Nechápu a jsem udivne, jak tam, do háje, mohli sehnat všecky ty hollywoodské hvězdy jako Jackmana, Berry, Watts, Duhamela atd atd...to na ně něco mají?
Sex ve městě (2008)
Mějte mě klidně za holku, Sex ve městě mám rád a rád mít budu
Pes a jeho blog (2012) (seriál)
Why?