Poslední recenze (156)
Jak přežít svého muže (2023)
Tak to byla nečekaně celkem ztráta času, a to jsem si myslela, že by to mohla být aspoň průměrná česká komedie... No je to spíš podprůměr a ta veselá hudba na konci spolu s nepovedenými záběry mi bohužel nedala pocit, že film byl přece jen dobrý.
Sedm schodů k moci (2023) (seriál)
Jako překvapilo mě to. Na to že je to české, tak to není špatné...jen ten konec mi přišel takový nijaký, čekala jsem asi lepší vyvrcholení příběhu.
Jeden den (2024) (seriál)
No já bych to na 14 části nenatáhla ani náhodou, stačily by tak 4 dle mého názoru, protože některé díly byly vyloženě jako kulisa jen a podle mě i nepodstatné v ději ,ale proč to nenatáhnout, klasika Netflix. Nebo takhle, ono stačí i ten film co už je natočený s podobným tématem. Vydržela jsem se dívat jen kvůli Dexovi, protože jako nebudu kecat, dobře se na něho dívá že jo...