Recenze (932)
Shazam! Hněv bohů (2023)
Superhrdinské filmy se řítí střemhlav do p*dele! Nepotřebujete konzistenci děje ani postav, nepotřebujete myšlenku ani budovat zápletku. Prostě poslepujte hovadiny dohromady, dejte tam hispánku, asiatku, gaye, ZTP a černocha a bude to OK -> NE!!! Jasně - superhrdinské filmy nemůžou moc dávat smysl, ale i tak by nějaký smysl mít měly. Pokud pominu tohle době poplatné klišé, tak efekty jsou jak z prvního Quakea, z draka jde hrůza asi jako z Toma & Jerryho, veškeré "likvidování lidského světa" se odehrává na ploše asi 300 metrů čtverečních a v podstatě nadělá míň škody než původní sestava superhrdinů. Tři bohyně - sestry u nichž nesedí věk ani rasa (budiž - Zeus byl záletník a Atlant asi taky), které jsou tupé jako tužka po týdnu intenzivního psaní, drak, který dohromady skoro nic nezničí a téměř nikomu ani neublíží, prostě špatný, špatný, špatný!
Brahmastra: část 1 - Shiva (2022)
Tak víceméně dle očekávání - po stránce vizuálů a efektů bollywoodsky skvostné, po příběhové stránce spíš průměrné a obsazením fakt špatné - hlavní postava je mi fakt nesympatická, ale aspoň hlavní ženská postava je fajn. A faktem je, že guru vypadá spíš jako doktor z hor. ;)
Black Panther: Wakanda nechť žije (2022)
Ale jo - na flower-power je to vlastně ještě celkem povedený a efekty pod vodou jsou naprosto super. ;)
Slepý muž, který neviděl Titanic (2021)
Silné, drsné, surové a zároveň velmi podmanivé. Film vlastně o jediném herci.
The Quest: Nepal (2022)
Zprostředkovaný zážitek pro ty, co si chtějí vylézt na Everest, ale nemají na to čas nebo prostředky.
Black Adam (2022)
To bylo fakt blbý. Blbý a špatný, nedávalo to smysl, nemělo to žádnou myšlenku, žádný příběh, nic. Postavy se chovají jako by všem svorně mrdlo, to je fakt horšj než lecjaká Bčková produkce.
Tři tisíce let touhy (2022)
Něco úplně jiného, než by člověk čekal podle traileru.
Enola Holmesová 2 (2022)
Z Bonda udělali černošku, z Moriartyho taky, z Watsona nějakého Pákistánce nebo co. Nějak se mi tahle multikulti gender study přestává líbit.
Bože, ty seš hajzl (2020)
Nepřekvapí, ale ani vyloženě nezklame.
Mimoni 2: Padouch přichází (2022)
Je to už bohužel špatné a nevtipné