Recenze (1 001)
Kaštánek - Epizoda 1 (2021) (epizoda)
Pilotní díl mne neurazil ani nenadchl. Jsem zvědav co bude dál...
Ochránce - Mužská záležitost (2021) (epizoda)
Ani čtvrtá epizoda mne nedonutila zvednout hodnocení. Dle mého názoru je seriál silně nadhodnocen. Řemeslně natočeno slušně, ale zatím mne to nechytlo a koukám na to jenom kvůli manželce, kterou to baví. Mne zatím nejvíc baví postava panského kočího v Řezníčkově podání.
Ochránce - Slabý kus (2021) (epizoda)
Seriál mi byl doporučen neteří, která tvrdila, že se jedná o nejlepší český seriál současnosti. Tak jsem si pustil první dva díly a není to špatné. Naopak. Na tuzemské poměry nadprůměrná záležitost takže solidní 3* a jsem zvědav co bude dál...
Sex, lži a video (1989)
Viděno poprvé víc než 30 let od vzniku filmu a nemám slov. 5* je málo
Viník (2021)
Po absolvování "Hry na oliheň" jsem měl problém tohle dokoukat. Nuda, nuda, šeď, šeď.
Hra na oliheň - Kganbu (2021) (epizoda)
U kuliček jsem neudržel slzy. Zejména když holky si zahráli kdo hodí blíž ke zdi...
Všechno nebo nic (2017)
Film jsem pustil jenom a pouze kvůli tomu, že to chtěla vidět manželka. Naštěstí po čtvrthodině usnula a já to mohl vypnout...
Lucifer - Parťáci až do konce (2021) (epizoda)
Poslední dvě série byly nekonečným utrpením, ale byl jsem zvědav jaký konec si scénáristé vymyslí. Bohužel ani po posledním díle nemám víc jasno jak to bude vypadat v nebi a v pekle resp kde jednou skončím až můj pozemský život dospěje k závěru
Beckett (2021)
Očekával jsem něco lepšího. Udělal bych líp, kdybych si místo filmu raději prohlížel fotky z dovolené v Bosně a Hercegovině. Tam jsme zažili víc adrenalínových zážitků než v této dvouhodinové slátanině
Sexuální výchova - Epizoda 3 (2021) (epizoda)
Končím. Na tohle už jsem fakt starej. Teplí a nebinární... Děkuji nechci. Se slzou v oku vzpomínám na své mládí. To byl svět ještě relativně v pořádku