Recenze (368)
Gentlemani (2019)
Super zábavná kriminálka s černým humorem. Zaujaly mě ale mnohem víc vedlejší postavy jako Colin Farrell a Hugh Grant. Bohužel, i když film je parádní a ani chvíli se člověk nenudí,tak mi tu chybělo,že jsem o hlavního hrdinu po celou dobu neměl ani trochu strach. Všichni záporáci okolo něj působí spíš slabě a ne jako hrozba.
Lov lososů v Jemenu (2011)
Kdo by řekl ,že to bude trochu akční. Příjemný oddechový filmek o nudném životě Ewana McGregora lezoucímu do zadku šejkovi a sexy Emily Blunt.
Jack a obři (2013)
Lehce nadprůměrné pohádka ,kde rytíř Ewan předběhl dobu, alespoň jeho vlasy.
Zrádce mezi námi (2016)
Docela průměrný krimi film s příjemným obsazením.
Americká idyla (2016)
To vůbec nebylo špatný drámo. Ewan v nejlepších letech nahání svoji nezbednou dcerku,co mu zadělává na velký průšvih.
Kráska a zvíře (2017)
Zkurvenej Disney zase jede na jistotu. I když v tomto případě vpohodě pohádka,co neurazí a má příjemné obsazení , chytlavé písničky a sem tam vtip.
Zoe (2018)
Ewan zase experimentuje a hraje v béčkovém sci fi ve stylu Černého zrcadla,ale bylo by lepší,kdyby i tenhle film měl max 50 min.
Kryštůfek Robin (2018)
Ewan šuká plyšáky . Vzpomíná na dětství a utužuje rodinné vztahy. Oddechovka na jedno podívání.
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Shit. Disney to zase zkurvil,páč ho zajímá pouze tržba. Politicky korektní na rychlo uplácaná kokotina. Jako Scifi průměrný s krásným vizuálem, ale jako Star Wars dost ostuda.
Doktor Spánek od Stephena Kinga (2019)
Povedený,když to člověk nebere tak vážně a nesnaží se to srovnávat s Osvícením.