Poslední recenze (368)
Argylle: Tajný agent (2024)
Strašná kokotina a to mám režiséra rád a obzvlášť Sama Rockwella...
Fallout (2024) (seriál)
Za mě velká bomba ,jen samozřejmě musí skončit otevřeně,a pak léta čekáte na další série, což jsem vděčnější minisériím, za to,že ten konec mají brzy. Fallout hry znám jenom z vyprávění jednoho kamaráda, takže nemůžu srovnávat,jak toto dílo je věrné hrám. Díky bohu,nestála mě tu genderová diverzita jako v Zaklínači od Netflixu, což je znásilnění jak knížek,tak her. A ve Falloutu vás netrápí,jako u historického fantasy multikulturní postavy , protože v postapokalyptickém světě, někde v budoucnu už je to v pohodě. Skvělej charismatickej Walton Goggins prostě do westernu sedne,jak prdel na hrnec a Lucy s Maximem jsou také velmi dobře zvládnuté postavy, konečně zase ženská hrdinka napsaná normálním člověkem a ne nějakou feministickou pizdou,co by z ní od začátku dělala Supermana.
Maestro (2023)
Nudnej naprosto zbytečnej film.
Poslední deníček (1)
Kdo jsem?
Eeeeh.......no.....