Poslední recenze (4)
Jíst, meditovat, milovat (2010)
Těžko se k tomuto snímku nachází slova. Bohaprustá nuda. Bohužel, tomu filmu dávám jen jednu hvězdičku, a to za stvárnění postavy Šamana, která mě pokaždé pobavila. Zbytek filmu jsem, laicky řečeno, "prochrápal". = 15 %
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Česká produkce opět ukázala, že kraviny točit umí. Mizerný scénář, mizerní herci, mizernej seriál !!. U mě ohodnocen jako Odpad!!
Las Vegas: Kasino (2003) (seriál)
Neznám žádný seriál, popř. film, který by takto do detailů ukázal divákovi, jak, alespoň zhruba, funguje vedení hotelu a kasína. Je samozřejmé, že některá dějová pásma, se v některých dílech opakují. S tímto se u seriálu musí takřka počítat, ale i když zvážím opakovanost některých dějů, pořád je tento seriál, alespoň pro mě, na špici. Nechybí zde ani krásné a velice přitažlivé slečny, ze kterých máte dokonce až husí kůži :)). Herci, kteří ztvárnili tzv. celosériálové role (doprovází nás celým seriálem) naprosto souhlasí. Zvláště pak Josh Duhamel, který se opravdu našel :)). Nechybí zde ani hazard, ani akce a když tyto dvě věci smícháte, máte seriál, který vás bude bavit :)).