Recenze (550)
Pařba o Vánocích (2016)
Vulgárna, Rková komédia ktorá mi prekvapivo sadla humorom.
Daredevil (2003)
Možno najhoršia komiksovka nultých rokov. Tento film nemá nič.
Noví mutanti (2020)
Celý čas sa tam buduje atmosféra že rozuzlenie bude zaujímavé a nakoniec to skončí fádne.
Avengers: Nejmocnější hrdinové světa - Iron Man Is Born (2010) (epizoda)
Nieje to o zrode Iron Mana a druhá polovica už nieje ani o Iron Manovi.
Špióni odvedle (2016)
Typická Americká komédia poslednej doby. Teda nie veľmi vtipná, ale zo tri krát sa zasmejete. A čo sa týka tej scény v skúšobných kabínkach, tak Fisher je rozhodne viac hot ako Gadot.
Green Lantern (2011)
Dobrý film s peknou Lively a fungujúcimi vtipmi. Škoda že to neprišlo v dobe Rka pretože potenciálu na brutalitu tam bolo dosť. Problém bol v scenári, digitálnych trikoch a ku koncu aj v strihoch. Na začiatok asi mohli použiť iného záporáka pri ktorom by sa mohli viac ukázať Lanternove schopnosti. Záverečný súboj bol tiež slabý. Nebyť záverečnej polhodiny tak dám štyri. PS: Kiežby Taika Waititi ostal v DC a nezničil by Thora.
Já, padouch 2 (2013)
Lepšie ako jednotka, Petr Novotný ako záporák, len škoda že sa stým viac nevyhrali. Napríklad pri predstavovaní podozrivých sa to priam pýtalo. Obilo sa to však veľmi rýchlo a zvýšený čas bol venovaný romantickej linke. Škoda.
X-Men: Dark Phoenix (2019)
Hlavná zápletka mi vôbec nesadla ale inak to bolo pozerateľné.
Já, padouch (2010)
Klasický animák ale keď to vyšlo sa mi to páčilo viac. Časom to možno zlezie na tri.
Karcoolka (2005)
Originálne pojatá klasická rozprávka.