Poslední recenze (23)
X-Men '97 (2024) (seriál)
První půlka byla slabší, ale od událostí na ostrově to začalo mít grády. Mile potěšilo spousta cameí s původních seriálů z 90tek. Už see těším na další sérii.
Godzilla Minus One (2023)
Více než monster film to funguje jako neskutečně silné drama. Takhle jsem si dlouho nezařval u filmu. A i za málo peněz lze získat hoooodně muziky. Na film za 15mega je to neskutečný masterpiece.
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Nejlepší anime co jsem kdy viděl, úžasné postavy, strhující děj, neskutečné zvraty. Ikdyž v poslední sérii se z hlavní postavy stane "zrůda" jeho pohnutky jsou v podstatě vznešené. Ale beztak největší borec celého seriálu je Levi.