Recenze (447)
Problém tří těles - Odpočet (2024) (epizoda)
První díl mě úplně nepřesvědčil, abych to dokoukal. Podobný problém jsem měl ale i s knihou. I zde nejsou postavy nijak zajímavé a slouží jen k k tomu, aby se děj hýbal. Vizuálně je to zatím zaměnitelné s jakoukoli kriminálkou.
Šógun - Andžin (2024) (epizoda)
Všichni se chytají srovnání s Trůny, ale já tu spíš cítím závan z Říma. Hlavně co se technického provedení týká, ale i to, jak vážně seriál bere kulturu a prostředí, ve kterém se odehrává. Senzace.
Hvězdná brána: Atlantida - Poslední muž (2008) (epizoda)
Další opakování nápadu z SG1, u kterého navíc nezáleží vůbec na tom, co se v průběhu děje, protože na konci přijde restart. A navíc si scénáristi pomohli dost velkou berličkou v tom, aby posunuli hlavní děj dopředu.
Earwig a čarodějnice (2020)
Vlastně příběhem je to milý ghibli film, ale technicky je to hrozně ošklivé. Všechny scény se odehrávají atmosférou v pravé poledne, obličeje nemají žádné stíny. Celé to vypadá jako test animace pro rozfázované storyboardy. Zkrátka jako nehotový produkt.
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
A to jsem myslel, že horší blockbuster než SW9 už neuvidim.
Ted (2024) (seriál)
Pokud chcete vypnout, ale nechcete se divat na Ulici, tak tohle je jasna volba. Zamerne natocena soap opera s podvratnym medvidkem, ktery ten zanr slusne nabourava. Vlastne takovy mene extremni Family Guy.
Hvězdná brána: Atlantida - Smrtící spirála (2007) (epizoda)
Jednoznačný filler, kde je na konci vše zresetováno na původní stav. Navíc to není tak dávno, kdy se řešili dvojníci, a teď tu jsou klony! Přestože přechod ze třetí do čtvrté série byl fakt hodně napínavý, tak následující díly tématy ani výpravou moc nevytrhnou. Možná už neměli finance, nebo nepočítali s pátou sezonou, proto nechtěli rozjíždět hodně příběhových linií, nevím. Nicméně polovina čtvrté sezony je velmi slabá.
Hvězdná brána: Atlantida - Nezvěstné (2007) (epizoda)
Těsil sem se na Dannyho TreCHa a oni mu dali asi dvě minuty, proto dávám odpad.
Dvaadvacítka 2023 (2023) (pořad)
Neznal jsem a není ani divu, když to CT odmítá reprizovat. Nicméně tento výběr z hroznů měl vysokou pitelnost.
Sny o toulavých kočkách (2021)
Tak dobry dokument, ze me to nuti napsat sem par cintů. Profesionalne natoceny s lehce podvratnym humorem a navic je opravdu co poslouchat, protoze zivot zpovidane osobnosti je plny necekanych zatacek.