Recenze (518)
Pomsta hříšnice (2012) (TV film)
Aspoň tu byli Husité jako kladné postavy.
Ďábel v Ohiu (2022) (seriál)
Na Netflix fakt dobrý.
Lapač duší (2023)
Nuda
Dva a půl chlapa - Pátrání po japonských ponorkách (2011) (epizoda)
Fakt Dementi.
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Děkuji ti, Indy. EDIT: To si děláte prdel? Indiana Jones v modrých barvách??? Hned ho vraťte do červených!
Dva a půl chlapa - Moje rodina (2007) (epizoda)
"Ona si přála dva buzeranty a čínského kluka?" 😂😂😂
Krev a zlato (2023)
Konečně něco opravdu povedeného.
Já jsem naděje (2023) (seriál)
Nejvíce mi je líto těch obyčejných lidí.
Bear Grylls a Ranveer: Souboj s divočinou (2022) (pořad)
Viděl jsem 3 podobné pořady. Tenhle byl z nich nejslabší.
Vzmuž se (2015)
Nějak jsem se v tom viděl.