Recenze (372)
Partička (2011) (pořad)
Občas trapas, ale zasmějete se. Hlavně starší díly.
Komici na jedničku (2010) (pořad)
Hezký retrospektivní pořad o českých legendárních komicích. Pro fanoušky české komedie je to povinnost.
Události Luďka Staňka (2018) (pořad)
Luďa to sice poslední dobou trochu přehání, ale i tak tvrdím, že každá doba potřebuje vzdělaného satyrika, který umí zatnout do živého.
Paskvil (1997) (pořad)
Pro nás odrostlé clubery povinnost. KK je doteď sympoška. Škoda, že kultura devadesátek byla tolik spjata s fetem :/
Nekonečný Labůžo (2014) (pořad)
Pro nás odrostlé nerdy je to povinnost. zavzpomínáte na staré dossovské hry, herní historii, tehdejší kulturu a hlavně undergroundové prostředí... a DUNGEONY!!! Spolu s Mikolášem Tučkem považuji Jakuba za borce, kteří se oprvadu vyznají.
Felix Holzmann: Včera, dnes a zítra (2004) (pořad)
Toť jest nejlepší Česká komediální scénka. Kontranázory zakázány.
Ano, šéfe! (2009) (pořad)
Pólrajch mě sice poslední dobou (doba kovidová a postkovidová) sere, ale starý díly jsou prostě super. Tehdá jsem ho považoval za pedagoga české gastronomie. Dneska spíš za mrzutého pána, kterému chybí jeho milijóny.
Mistři zastavárny (2009) (pořad)
Jediná reality show, u které jsem fakt vydržel. Chápu, parta tlusťoušů škube zákazníky, ale my jedinci s obchodnícým srdcem, to máme rádi a navíc se dovíte něco z americké historie. Pořad je sice dost naaranžovaný přesto je to jedna z nejreálnější reality show. Vtipný, že?
Všechnopárty (2005) (pořad)
Kraus se může jít zahrabat. Poslední dobou je akorát trapnej, zatímco Šíp zraje víc a víc.
MOST! (2019) (seriál)
Tenhle seriál je vážně dobrej. A víte , co je na tom nejlepší? No přece to, že je plný absurdních situací, které jsou mnohem věrohodnější a lidštější, než kdejaká broskvovina z Netflixu.